SEK MEN KEB KETENGAH JAYA

LAMAN BLOG RASMI SEJAYA

Assalamualaikum

Selamat Datang Ke Dunia Tanpa Sempadan. Layarilah Blog Ini Dengan Hati Yang Penuh Kebanggaan. Dapatkan Maklumat Terkini SEJAYA Dengan Mudah Dan Hanya Di Hujung Jari Anda.

Guru CemerLang Sejaya TerBilang

SELAMAT HARI GURU

kepada guru-guru berwibawa SEJAYA. Segala Jasa Cikgu tidak dpt kami balas. Diharap usaha cikgu2 utk menyemai ilmu di dalam diri setiap ANAK2 FELDA ini dpt diteruskan. Usaha tersebut adalah suatu usaha yg sungguh murni. Kami pelajar SEJAYA ingin mengucapkan JUTAAN TERIMA KASIH atas PENGORBANAN cikgu2 yg tidak TERNILAI itu...

1 Komen:

Wan Najmiah 7 Mac 2012 pada 11:17 PG  

Salam sejahtera cikgu² di SEJAYA...rindunya ngan bekas² cikgu yg pernah mengajar saya...xpasti cikgu masih ingat x saya...nama saya sebenar Wan Najmiah Wan Ismail...anak Ustaz We kerteh satu...klu sek rendah, ayah saya lebih glamor dr saya hehe..tp sek menengah xpasti lak huhu...tp maybe klu bg nm gelaran saya ada segelintir cikgu masih ingat kot...rakan² & cikgu² panggil saya dgn panggilan "MIAH" hehe...malu lak rasanya...xper, cuma sekadar luahan rindu seorg pelajar kpd gurunya hehe...moga sekolah SEJAYA lebih SUKSES & BERJAYA...

ALAM SEJAYA

Followers

Sembang-Sembang